Η CES παρουσίαση της OmniCorp για τον ROBOCOP

Padilha's ROBOCOP (2014)

Απέλπιδα προσπάθεια της viral καμπάνιας να πιάσει τον τόνο του Verhoeven

Ο νέος RoboCop μας έρχεται σε λιγότερο από μήνα στις αίθουσες (6 Φεβρουαρίου στην Ελλάδα) και η Sony συνεχίζει τη viral καμπάνια της προωθώντας τα faux προϊόντα του τεχνολογικού κολοσσού OmniCorp. Στο τελευταίο βίντεο ο παρουσιαστής εκθέτει με υπερβολική αυτοπεποίθηση –σαν σε απάντηση στον Michael Bay– την ανάγκη ενός συστήματος προστασίας πολιτών με ηθικά γνωρίσματα. Πρόσφατα και λόγω εορτών κυκλοφόρησε κι ένα διαφημιστικό για ασφαλή και νηφάλια οδήγηση, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω μαζί με το επίσημο trailer.

Τι συμβαίνει όμως με όλα τα remakes τελευταία, ειδικά στον πιο ψαγμένο χώρο του κυβερνοπάνκ και των μελλοντολογικών ολοκληρωτικών καθεστώτων ταινιών των ‘80s και 90’s; Είδαμε πρόσφατα την Ολική Επαναφορά και τον Dredd, και τώρα αυτό; Ποιος εγκρίνει τη σπίλωση του κλασικότατου RoboCop, όταν και το ίδιο το remake φαίνεται να σατιρίζει στοιχεία που έκαναν την πρώτη ταινία τόσο δημοφιλή, όπως με την επιλογή μιας νέας στολής για τον ενισχυμένο αστυνομικό, αντικαθιστώντας την ατσαλένια εμφάνιση με ένα μαύρο κέβλαρ που μοιάζει με φθηνό πλαστικό κι ένα κράνος λες και… ο Κιτ πήρε ανθρώπινη μορφή;

Padilha's ROBOCOP (2014)

Ο Joel Kinnaman με την Abbie Cornish

Η αναστάτωση των fans μόνο να κοπάσει δεν μπόρεσε, όταν κατά τη διάρκεια της παραγωγής διέρρευσε η επικοινωνία του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Jose Padilha με τον ομοεθνή του Fernando Meirelles (City of God), στην οποία του έλεγε ότι περνούσε τη χειρότερη εμπειρία της ζωής του κι ότι εννέα στις δέκα ιδέες του απορρίπτονταν από το στούντιο. Το τελευταίο χτύπημα ήρθε πρόσφατα όταν αποκαλύφθηκε ότι το remake πήρε PG-13 (άνω των 13) rating, όπως και η Ολική Επαναφορά, σε πλήρη αντίθεση με τον πρόγονο του Paul Verhoeven που ακριβώς αυτή η παραστατική βία ήταν που έκανε τόσο αποτελεσματική την εξέλιξη των χαρακτήρων. Τουλάχιστον το Dredd δεν ακολούθησε αυτό το δρόμο.

Το remake διαδραματίζεται κι αυτό στο 2028, όπου η OmniCorp κυριαρχεί στο χώρο των συστημάτων ασφαλείας και δη ρομποτικών και μη επανδρωμένων στις διάφορες διεθνείς της επιχειρήσεις, όμως διστάζει να ακολουθήσει την ίδια πρακτική στη χώρα της. Μέχρι που θα βρει τον τρόπο να συνδυάσει την τεχνολογία με τον ανθρώπινο νου, εφαρμόζοντας την προσθετική της στο πρόσωπο του σοβαρά τραυματισμένου αστυνομικού Alex Murphy για να τον κάνει πρωτότυπο παράδειγμα της επόμενης γενιάς νοήμονος ασφαλείας.

Το 2005 είχε ανακοινωθεί η πρόθεση της ανάπτυξης του remake, με τον Darren Aronofsky (The Fountain, Requiem For A Dream) στη σκηνοθεσία και τον David Self (Road to Perdition, The Wolfman) στο σενάριο. Εσωτερικές προστριβές και τα οικονομικά προβλήματα της MGM καθυστέρησαν τον τίτλο, με αποτέλεσμα να προσληφθεί ο Jose Padilha του Elite Squad, και το αρχικό σενάριο των Edward Neumeier και Michael Miner να ξαναγράψει ο Joshua Zetumer.

Padilha's ROBOCOP (2014)

Gary Oldman και Michael Keaton

Παρ’ όλα τα προβλήματα, το καστ είναι εξαιρετικό. Στον πρώτο ρόλο βρίσκεται ο Σουηδός Joel Kinnaman (‘The Killing’), παρ’ ότι το στούντιο κυνηγούσε μεγάλα ονόματα, όπως ο Russell Crowe και ο Michael Fassbender. Στο ρόλο του προέδρου της OmniCorp ο συμπαθέστατος Michael Keaton που αντικατέστησε τον Hugh Laurie (‘House’) που είχε αρχικά συμφωνήσει. Ο δόκτωρ Norton που θα κατασκευάσει τον RoboCop δεν είναι άλλος από τον Gary Oldman, ο Mattox που θα τον εκπαιδεύσει είναι ο Jackie Earle Haley (Watchmen) και η γυναίκα του Clara η Abbie Cornish (Sucker Punch)! Στο καστ συμμετέχουν οι Samuel Jackson, Michael K.Williams (‘The Wire’, ‘Boardwalk Empire’), Jay Baruchel (The Trotsky, This Is The End) και Miguel Ferrer που είχε πρωταγωνιστήσει και στο αυθεντικό RoboCop του 1987.

Το budget του RoboCop είναι σχεδόν δεκαπλάσιο από αυτό του αυθεντικού, φθάνοντας κοντά τα 120 εκ. δολάρια. Στην παραγωγή βρίσκεται οι Marc Abraham και Eric Newman των Children of Men και The Thing. Ο Padilha έφερε από τα Elite Squad στη μουσική τον Pedro Bromfman και στη φωτογραφία την Lula Carvalho. Στο μοντάζ είναι ο Daniel Rezende, επίσης από τα Elite Squad, και ο Peter McNulty (The Last House on The Left, Scream 4). Στα σκηνικά βρίσκεται ο Martin Whist (Cloverfield, Devil), στην καλλιτεχνική διεύθυνση ο Brandt Gordon (Ολική Επαναφορά, Red) και στα οπτικά εφέ ο Berj Bannayan (Jack The Giant Slayer).

Για… περισσότερη viral διασκέδαση, επισκεφθείτε και το επίσημο site της OmniCorp.

as published @ ireporterworld.com
Advertisements

Share A Thought

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s